فقط برای خنده
نويسندگان
لوگو های من

فقط برای خنده

خنده

لوگو های دوستان من

آموزش حرفه اي فتوشاپ

صرفا فقط برای خنده+جالب

جالب+خنده+ترول

فروی فضول

چی چی

لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان فقط برای خنده و آدرس eslami-m.blogfa.com.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





    

این په نه په هم موعضلی شده تو خونه ما،کلا همه از دم،هرچی ازش بپرسی میخواد با په نه په جواب بده،پیر و جوون هم نداره!
بابام میخواست بگه په نه په،میگه نه په نه!
داییم که میگه نه په په!!:))
ینی چه کرده این موج په نه په:|


آب خونه قطع شده بود. بعد که وصل شد یه آب زرد از شیر میومد. می پرسه زنگ لوله هاست؟

پــــَ نه پــــــَ سازمان آب واسه عذرخواهی اولش آب پرتقال می فرسته..!


مامانم چندتا تار مو سفید بین موهام دیده میگه ای وای موهات سفید شده!؟؟ پ ن پ چندتاشون شکسته بودن گچ گرفتمشون!!!


به بابام میگم موجودی حسابت چقدره؟ میگه چیه بازم پول میخوای ؟ پ ن پ میخوام ببینم چقدر دیگه با بیل گیتس فاصله داریم!!!


با دوستم رفتیم دکتر واسه عمل بینیش. دکتر میگه: میخوای بینیتو کوچیک کنی؟ پـَـــ نــه پـَـــ اومدیم بکوبیمش ۳طبقه بسازی


رفیقم اسم خانومم رو توی شناسنامه دیده. میگه: زنته؟
میگم: پ ن پ دختر همسایمونه اسمش تو شناسنامه باباش
جا نشده اینجا زدن گم نشه!


به منشي شرکتمون ميگم برو تو پروگرام فايل
ميگه کامپيوترو روشن کنم ؟ :|
گفتم پـــ نه پـــ , چند تا سوراخ پشت کيس گذاشتن

از اونجا سعي کن وارد بشي :D


امروز رفتم ارایشگاه یارو میگه اومدی موهاتو کوتاه کنی

منم گفتو پ ن پ اومده قیچیتو قرض بگیرم واسه جلد کتابام


رفتم پیژامه از کمد برداشتم پوشیدم
بابام میگه از تو کمد برداشتی؟

گفتم پَـــ نَ‌‌ پَـــ گذاشته بودم تو یخچال تابستونیه پیژامه تگری بپوشم خنک شم


اومدم در
یخچالو باز میکنم دنبال غذا مامانم میگه گشنته؟

پَـــ نَ پَــــ اومدم ببینم کی هی چراغ این تو رو خاموش روشن می کنه!


ماشینو روشن کردم راه افتادم میگه درب خودرو باز است میگم توام که فقط همینو بلدی میگه پـَـَـ نــه پـَـَــــ میخوای بیام واست ببندمش


مامانم پشت ایفون : می خوای بیای تو؟
من : بله مامان
(طرح مبارزه با پ ن پ گروه فرزندان صالح)


اصلش اینجاست

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ 5 بهمن 1391برچسب:, ] [ 8:53 ] [ MESSI ]
درباره وبلاگ

اسم من محمد هست و ممنونم که به وبم سر می زنید امید وارم بدون نظر نرید این وبلاگ هر روز اپ می شود و امید وارم باعث خند و شادی شما شده باشم ممنونم که همشو خوندی
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 131
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1



فقط برای خنده

دریافت همین آهنگ

قالب وبلاگ

ピンク❤

کد موس